Wednesday, August 25, 2010

ျမတ္စြာဘုရား၏ သဗၺညဳတဉာဏ္ေတာ္

အခါတပါး၌ ၀စၧပရိဗိုဇ္သည္ ျမတ္စြာဘုရားထံသို႔ လာေရာက္၍ ျမတ္စြာဘုရား၏ သဗၺညဳတဉာဏ္ေတာ္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ဤသို႔ေမးေလွ်ာက္၏။

အရွင္ဘုရား၊ အရွင္ေဂါတမသည္ အလံုးစံုကို သိ၏၊ အလံုးစံုကို ျမင္၏၊ သြားေနသည္ျဖစ္ေစ၊ ရပ္ေနသည္ျဖစ္ေစ၊ အိပ္ေပ်ာ္ေနသည္ျဖစ္ေစ၊ ႏိုးၾကားေနသည္ျဖစ္ေစ အျမဲမျပတ္ ဉာဏ္အျမင္သည္ ေရွ႔ရႈထင္၏။ အၾကြင္းမဲ့ဉာဏ္အျမင္ကို ၀န္ခံ၏-ဟု ကၽြႏ္ုပ္ၾကားဖူးပါ၏။

အရွင္ဘုရား ထိုသို႔ေျပာဆိုေသာ သူတို႔သည္ ျမတ္စြာဘုရား၏ စကားအရ ေျပာဆိုသူမ်ား ျဖစ္ပါကုန္သေလာ၊ အေၾကာင္းမွန္ကို အေၾကာင္းမွန္အားေလ်ာ္စြာ ေျပာၾကားၾကပါကုန္သေလာ-ဟု ေမးေလွ်ာက္၏။

ျမတ္စြာဘုရားက "၀စၧ၊ ထိုသို႔ေျပာဆိုေသာ သူတို႔သည္ ငါ၏စကားအရ ေျပာဆိုသူမ်ားမဟုတ္ကုန္။ ငါ့ကို မဟုတ္မမွန္ေသာအားျဖင့္လည္း စြပ္စြဲကုန္၏"ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။

၀စၧပရိဗိုဇ္က "အရွင္ဘုရား၊ ထိုသို႔မဟုတ္ပါမူ အဘယ္သို႔ ေျပာဆိုေသာ္ ျမတ္စြာဘုရား၏ စကားအရ ေျပာဆိုသူမ်ား ျဖစ္ကုန္သနည္း"ဟု ထပ္မံေမးေလွ်ာက္၏။

ျမတ္စြာဘုရားက "၀စၧ၊ ရဟန္းေဂါတမသည္ ၀ိဇၨာသံုးပါးရရွိသည္ဟု ေျပာဆိုေသာသူသည္ အမွန္အားျဖင့္ ငါး၏စကားအရ ေျပာဆိုျခင္းျဖစ္၏။ ငါသည္ မ်ားျပားေသာ ေရွး၌ေနဖူးေသာ ခႏၶာအစဥ္(ဘ၀မ်ား) ကို အလိုရွိသေလာက္ ေအာက္ေမ့ႏိုင္၏။ (ပုေဗၺနိ၀ါသာဉာဏ္ရွိ၏)။ ငါသည္ စင္ၾကယ္ေသာ နတ္မ်က္စိႏွင့္တူေသာ ဒိဗၺစကၡဳဉာဏ္ျဖင့္ စုေတဆဲျဖစ္ေသာ ၊ သို႔မဟုတ္ ပဋိသေႏၶေနဆဲျဖစ္ေသာ သတၱ၀ါ၊ သို႔မဟုတ္ ယုတ္ညံ႔ေသာ သတၱ၀ါ၊ ေကာင္းစြာလားရာရွိေသာ သတၱ၀ါ၊ သို႔မဟုတ္ ေကာင္းေသာသေဘာတရား ရွိေသာ သတၱ၀ါတို႔ကို အလိုရွိသေလာက္ ျမင္ရ၏။ ငါသည္ အာသေ၀ါတရားတို႔၏ ကုန္ျခင္းေၾကာင့္ အာသေ၀ါတရားမရွိေသာစိတ္၏ ကိေလသာမွလြတ္ျခင္း၊ ပညာျဖင့္ ကိေလသာမွလြတ္ျခင္းကို ယုခုဘ၀၌ပင္ ကုိယ္တိုင္ထူးေသာဉာဏ္ျဖင့္ သိလ်က္ မ်က္ေမွာက္ျပဳကာ ေရာက္ရွိေန၏။"

ဤသို႔ ရဟန္းေဂါတမသည္ ၀ိဇၨာသံုးပါးရွိသည္ဟု ေျပာဆိုသူသည္ ငါ့ကို မဟုတ္မမွန္ေသာအားျဖင့္ မစြပ္စြဲဘဲ ငါ၏စကားအရ အေၾကာင္းမွန္ကို ေျပာဆိုသူျဖစ္၏-ဟု ေဟာေတာ္မူသည္။
က်မ္းကိုး။ ။ မဇၩိမနိကာယ္၊ မဇၩိမပဏၰာသ၊ ေတ၀ိဇၨ၀စၧသုတ္။

ဦးေငြေအာင္မြန္
(ျမတ္မဂၤလာ ၂၀၀၉-ခု စက္တင္ဘာလ)

No comments: